Bosman: nagrody po naszemu
Ruszyła najnowsza kampania promocyjna marki Bosman, z portfolioCarlsberg Polska, pod hasłem 'Nagrody po naszemu'.
Do końca sierpnia każdy, kto weźmie udział w promocji markibędzie miał szanse na zdobycie jednej z 55 000 nagród Bosmana.
Przy zakupie od 6 do 20 piw Bosman, otrzymać będzie możnaodpowiednio - piłkę plażową, bandankę, klapki - japonki, torbęplażową lub parawan. Na każdej z nagród, poza brandingiem markiBosman, pojawi się także logo "The Tall Ships' Races" - niezwykłej,największej tego roku, międzynarodowej imprezy żeglarskiej, którejfinał będzie miał miejsce w Szczecinie w dniach 4-7 sierpnia. MarkaBosman jest Głównym Sponsorem Portowym "The Tall Ships' Races".
"Przygotowując naszą tegoroczną, letnią promocję chcieliśmy wszczególny sposób podkreślić zaangażowanie marki Bosman wsponsoring finału regat "The Tall Ships' Races" w Szczecinie." -mówi Agata Pietrzyk, Junior Brand Manager marki Bosman w CarlsbergPolska. "Trudno o bardziej spektakularne wydarzenie tego lata. Zlot100 największych i najstarszych żaglowców świata będzieniewątpliwie dla wszystkich odwiedzających w tym czasie Szczecinniezapomnianym przeżyciem. Mam nadzieję, że nasi konsumenci, jakzwykle nas nie zawiodą i postarają się, aby plaże naszego wybrzeżaw oryginalny sposób witały wszystkich uczestników regat - barwamiBosmana. 9 000 bosmańskich parawanów z pewnością im w tym pomoże!"- dodaje Agata Pietrzyk.
Hasło promocji "nagrody po naszemu" podkreśla lokalny charaktermarki Bosman i jej silny związek z tradycjami regionuzachodniopomorskiego.
Promocja komunikowana jest na opakowaniach piwa Bosman,materiałach POS oraz na stronie bosman.pl. Kampania prowadzonabędzie na terenie regionu zachodniopomorskiego do końca sierpnia2007 roku.
Dołącz do dyskusji: Bosman: nagrody po naszemu