Bracia Coen nakręcili reklamę Mercedesa na Super Bowl
Duet reżyserów - Joel i Ethan Coen powracają w tym roku na Super Bowl z reklamą marki Mercedes - AMG. Poprzednio znani filmowi twórcy stworzyli 15 lat temu reklamę H&R Block, wcześniej zaś przygotowali spot na zamówienie Hondy.
Joel i Ethan Coen znani są z produkcji takich filmów jak „Barton Fink”, „Fargo”, „Big Lebowski” oraz „Most szpiegów”, cztery razy zdobyli statuetki Oscara.
Teraz według zapowiedzi bracia Coen przygotowali serię spotów reklamowych promujących markę Mercedes - AMG, które zostaną wyemitowane 5 lutego podczas tegorocznego finału Super Bowl transmitowanego przez stację Fox.
Reklamy Mercedesa są wyreżyserowane w klimacie filmu „Easy Rider” z 1967 r., w którym w rolach głównych wystąpili Peter Fonda i Dennis Hopper. W reklamie wykorzystano utwór “Born To Be Wild” Steppenwolf.
- Chcemy, by Mercedes - AMG stał się osobną marką rozpoznawalną na szerszym niż dotąd rynku, choć te auta są adresowane tradycyjnie do bardziej wymagających i doświadczonych kierowców - podkreśla Drew Slaven, wiceprezes ds. marketingu Mercedes - Benz USA. - Jesteśmy dopiero na początku drogi w dotarciu do celu, którym będzie przybliżenie kierowcom samochodów z segmentu AMG jako pojazdu „dla ludzi”.
Zapowiadane reklamy Mercedesa to powrót braci Coen na reklamową scenę związaną z Super Bowl. Pierwszy spot opracowany przez rodzeństwo został stworzony dla Hondy 18 lat temu. 3 lata później bracia wyreżyserowali nadaną przy Super Bowl reklamówkę dla marki H&R Block.
Dołącz do dyskusji: Bracia Coen nakręcili reklamę Mercedesa na Super Bowl