SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza druga odsłona kampanii „Bracia Sadownicy – Ci od jabłek"

Marka Bracia Sadownicy kontynuuje rozpoczętą w ubiegłym roku kampanię pod hasłem „Bracia Sadownicy – Ci od jabłek". Za koncept kreatywny i realizację działań odpowiada agencja Cape Morris.

Kampania bazuje na storytellingu. Spoty realizowane w roku ubiegłym pod hasłem „Bracia Sadownicy – Ci od jabłek” opowiadały historie bohaterów – twórców i współpracowników firmy Bracia Sadownicy.

„Bracia Sadownicy – Ci od jabłek”

Pięć filmów z tegorocznej odsłony kampanii Braci Sadowników uzupełnia historię zapoczątkowaną w 2019 r. W nowych odcinkach bohaterowie, opowiadają o codziennych obowiązkach pracy w sadzie, komponowaniu smaków nowych produktów czy kulisach pracy przy produkcji.

Wszystkie filmy zrealizowane na potrzeby kampanii znajdują się na oficjalnym kanale marki na YouTube.

Cape Morris odpowiada za koncept kreatywny nowej kampanii Braci Sadowników, a przygotowaniem filmów zajął się dom produkcyjny Videlec.

Marka Bracia Sadownicy została stworzona w 2018 roku przez braci Adama i Pawła. Ich rodzina od pokoleń zajmuje się sadownictwem, prowadząc sad w Śmiłowicach na Kujawach. To marka promująca wartość polskich, markowych produktów jabłkowych: zarówno owoców, jak i ich przetworów. W ofercie są zarówno świeże jabłka, jak i produkty przygotowane na ich bazie. Wszystkie oparte są na sokach NFC, czyli nie z koncentratu, bez dodatku cukru.

Dołącz do dyskusji: Rusza druga odsłona kampanii „Bracia Sadownicy – Ci od jabłek"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl