Brands Alive przygotuje światowy rebranding Thea Laboratoires
Agencja Brands Alive odpowiada za globalny proces rebrandingu marek produktów okulistycznych należących do Thea Laboratoires. Ponadto przygotowała kreacje kampanii marki Nutrof Total.
W ramach współpracy, agencja przygotowała brand book oraz kompleksowy system identyfikacji wizualnej dla marek Thea Laboratoires. Obecnie wdrażany jest wspólnie z centralą firmy we Francji.
Brands Alive była odpowiedzialna za przygotowanie rozwiązań kreatywnych (key visual, master banery) na potrzeby kampanii marki Nutrof Total, suplementu diety wspierającego wzrok, na polskim rynku. Działania objęły internet i radio.
Thea Laboratoires to francuska firma farmaceutyczna, obecna w 70 krajach. Posiada w swoim portfolio wyłącznie produkty okulistyczne - leki przeciwjaskrowe, przeciwzapalne, przeciwalergiczne, czy sztuczne łzy.
Dołącz do dyskusji: Brands Alive przygotuje światowy rebranding Thea Laboratoires