„Bravo” na czele pism młodzieżowych, „Twist” o 33 proc. w dół
W październiku 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów młodzieżowych znalazł się dwutygodnik „Bravo”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Fun Club”, z kolei najwięcej stracił „Twist”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2013 roku wyniosła 123 742 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2012 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 24,14 proc.
Drugie miejsce należało do magazynu „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 5,53 proc. do poziomu 73 622 egz.
Ostatnia lokata podium przypadła, również wydawanemu przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznikowi „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 8,90 proc. do 66 489 egz.
Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 32,80 proc. i wyniosła 50 403 egz.
Wirtualnemedia.pl | październik | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 123 742 | 163 124 |
Fun Club | 73 622 | 69 767 |
Bravo Girl | 66 489 | 72 987 |
Twist | 50 403 | 75 000 |
W październiku 2013 roku w porównaniu do września 2013 roku wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Twist” - było to 42,56 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | październik | wrzesień |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 123 742 | 142 110 |
Fun Club | 73 622 | 94 107 |
Bravo Girl | 66 489 | 73 778 |
Twist | 50 403 | 87 756 |
Dołącz do dyskusji: „Bravo” na czele pism młodzieżowych, „Twist” o 33 proc. w dół