Bricomarché dalej z agencją CIA Content Impact Agency
Sieć sklepów Bricomarché (Grupą Muszkieterów) przedłużyła współpracę z agencją CIA Content Impact Agency, która prowadzi kampanię promocyjną tej marki.
Agencja CIA odpowiada za opracowanie i realizację strategii content marketingowej dla marki. Kampania „Bricomarché po sąsiedzku” skupia się na social mediach, współpracy z influencerami oraz materiałach wideo.
Wśród ambasadorów marki pojawili się ponownie Wiesław Skiba, związany z Domo+, oraz Dominik Strzelec z HGTV, a dołączyły do nich influencerki Pani to Potrafi oraz Lady of the House.
- To już trzeci rok współpracy z Grupą Muszkieterów. W tym roku kampania będzie się opierać niezmiennie o content marketing, ale z naciskiem na social media i współpracę z influencerami. Stawiamy jak zawsze na materiały wideo, które cieszą się ogromną popularnością internautów. W ciągu ostatnich dwóch lat wyprodukowaliśmy ponad 100 odcinków dedykowanych cykli wideo, tworząc nowe formaty internetowe - mówi Adam Kwiatkowski, wiceprezes i współzałożyciel Agencji CIA Content Impact Agency.
Agencja CIA odpowiada za prowadzenie profili marki na Facebooku, Instagramie i Youtubie.
Dołącz do dyskusji: Bricomarché dalej z agencją CIA Content Impact Agency