SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brodzik i Wilczak w plażowym sparingu z siatkarzami reklamują SmartDom (wideo)

Cyfrowy Polsat rozpoczął kolejną odsłonę kampanii programu SmartDom, w której występują jego ambasadorzy, czyli Joanna Brodzik i Paweł Wilczak oraz reprezentanci Polski w siatkówce mężczyzn. Działania obejmują telewizję, radio, internet i outdoor.

Kampania reklamowa wspiera promocję pod hasłem „drugi produkt za połówkę, trzeci nawet za złotówkę”. Jest realizowana w telewizji (m.in. stacje Polsatu, TVN, TVP), radiu (m.in. RMF FM, Radio ZET, PR3, Rock Radio, Radio Eska, VOX FM, Muzo.fm), internecie (m.in. Onet, Interia, WP, Netshare, YouTube) oraz na nośnikach outdoorowych.

Kreację kampanii zajęła się agencja Grey. Producentem spotu było TFP, a postproducentem - Televisor. Media zaplanowały domy mediowe PHD Media Direction, OMD Media Direction oraz Carat Polska.

Grupa Cyfrowy Polsat na koniec pierwszego półrocza br. świadczyła 16,4 mln usług telewizji, telefonii i internetu.

Dołącz do dyskusji: Brodzik i Wilczak w plażowym sparingu z siatkarzami reklamują SmartDom (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szymon
Dobre: oszczędza to się w smart dom. I przyjęcie w punkt. No i trafny slogan, o to chodzi w smart dom, że się oszczędza :).
0 0
odpowiedź
User
Thom
Smartdom jest teraz mocno reklamowany przez polsat gdyż jest to powrót do pierwotnej edycji w której drugi produkt jest za 50%, a trzeci za 1 pln.
0 0
odpowiedź
User
Kamil
To bodaj najlepszy program lojalnościowy w telekomach i telewizji. Bardzo duże i odczuwalne upusty dają, więc warto brać trzy usługi.
0 0
odpowiedź