SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Potrzebna agencja mediowa do kampanii "Budowa. Stop wypadkom!"

Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy wybiera w przetargu agencję do przeprowadzenia w 2024 roku działań medialnych do kampanii “Budowa. Stop wypadkom!” - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. 

Przetarg podzielony jest na 2 części.

Część pierwsza dotyczy emisji spotu radiowego adresowanego do robotników budowlanych w celu promocji kampanii Państwowej Inspekcji Pracy „Budowa. Stop wypadkom!”. 

Na te działania PIP przeznaczy 353 tys. zł netto (bez VAT). 

Część druga dotyczy przygotowania i realizacji w internecie działań promocyjnych kampanii „Budowa. STOP wypadkom!”. Budżet tej części wynosi 169 165 zł netto. 

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 30 stycznia 2024 roku

Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja mediowa do kampanii "Budowa. Stop wypadkom!"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl