Budżet reklamowy wyszukiwarki Bing dla JWT
Microsoft powierzył agencji JWT budżet na globalną kampanię reklamową promującą uruchomienie nowej wyszukiwarki firmy o nazwie Bing.
Tym samym podana w wątpliwość została przyszłość współpracy koncernu z Redmond z agencją McCann Erickson, która wcześniej była odpowiedzialna za większość kampanii promujących wprowadzenie na rynek nowych produktów Microsoftu.
W ubiegłym roku firma przekazała JWT reklamowy budżet globalnych rozwiązań biznesowych, a agencji Crispin Porter & Bogusky powierzyła ostatnią kampanię promującą system operacyjny Windows pod hasłem 'I'm a PC', zachowując McCann Ericksson tylko do pracy przy niektórych projektach na rynku brytyjskim.
JWT przygotuje promującą Bing i wartą od 80 do 100 milionów dolarów kampanię, która początkowo zostanie uruchomiona w USA, a w późniejszej części bieżącego roku na innych rynkach.
Wyszukiwarka Bing zostanie w pełni udostępniona na całym świecie 3 czerwca pod adresem www.bing.com. Usługa całkowicie zastąpi obecną usługę Microsoftu znaną pod nazwą Windows Live Search (live.com).
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Budżet reklamowy wyszukiwarki Bing dla JWT