Burger King i Budweiser we wspólnej akcji na Dzień Niepodległości (wideo)
W związku ze zbliżającym się Dniem Niepodległości w Stanach Zjednoczonych Burger King wspólnie z piwem Budweiser przygotowały wspólną akcję i reklamę. W ofercie restauracji znalazł się nowy burger, a w specjalnych zestawach dołączane jest też piwo.
W związku ze zbliżającym się Dniem Niepodległości od środy w ofercie Burger Kinga sprzedawana jest specjalny burger: American Brewhouse King. W ramach współpracy z marką piwa Budweiser w restauracjach sprzedawane są też – osobom powyżej 21 roku życia – specjalne zestawy „Freedom Crown” składające się z nowej kanapki i piwa Budweiser.
Na potrzeby tej wspólnej akcji Budweiser emitowany jest remake kultowej reklamy Budweisera sprzed lat - „Whassup”, której bohaterami są rozmawiający ze sobą przez telefon mężczyźni. Na koniec spotu pojawia się młody człowiek w charakterystycznej dla Burger Kinga koronie z logo tej marki. Do domofonu mówi „Whassup” i ma ze sobą koszyk burgerów od Burger Kinga.
W ramach współpracy obie marki wspierają też weteranów wojennych i ich rodziny.
Kampanię przygotowały agencje MullenLowe i David.
Dołącz do dyskusji: Burger King i Budweiser we wspólnej akcji na Dzień Niepodległości (wideo)