Cam Media liczy na 18 mln zł przychodów w IV kw.
Agencja reklamowa Cam Media może w IV kwartale osiągnąć przychody rzędu 18 mln zł, wynika z wtorkowych wypowiedzi prezesa Krzysztofa Przybyłowskiego.
"Czwarty kwartał zwykle oznaczał dla naszej spółki 50-proc. udział w rocznych przychodach. 18 mln to jest mniej niż 50%, natomiast mamy do czynienia z nietypowym rokiem. W mojej ocenie ten wynik jest realny do zrobienia" - powiedział Przybyłowski w rozmowie z TVN CNBC Biznes.
W I-III kw. 2009 roku spółka miała 0,46 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 1,59 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 26,05 mln zł wobec 26,06 mln zł.
Przybyłowski poinformował, w rozmowie z TVN CNBC Biznes, że słabszy wynik netto w tym okresie jest w dużej mierze efektem poniesienia przez Cam Media kosztów finansowania dwóch spółek zależnych, przejętych w lutym.
"W III kwartale obie te spółki zrealizowały 19 projektów. Jest więc duża szansa, że dobrze się wkomponowały w strukturę grupy i do końca roku powinny być na plusie" - powiedział Przybyłowski. Dodał, że Cam Media liczą, że obie te spółki wyraźnie zwiększą przychody w 2010 r.
Przedmiotem podstawowej działalności CAM Media jest planowanie, wdrażanie oraz kontrola kampanii reklamowych, opartych o wykorzystanie niestandardowych nośników, często nazywanych przez branżę kampaniami ambientowymi.
Dołącz do dyskusji: Cam Media liczy na 18 mln zł przychodów w IV kw.