SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Canal+ z niższymi przychodami i większą liczbą subskrybentów. Platforma nc+ pominięta w raporcie

W I kwartale 2019 roku należąca do koncernu Vivendi grupa Canal+ zanotowała spadek przychodów o 3,6 proc. Nadawca zwiększył liczbę użytkowników o 419 tys. W raporcie nie podano wyników działającej w ramach Canal+ platformy nc+.

W I kwartale 2019 r. francuski koncern Vivendi osiągnął przychody w wysokości 3,459 mld euro, co oznacza wzrost rok do roku o 10,7 proc.

Należąca do Vivendi grupa Canal+ w raportowanym okresie okazała się najsłabszym elementem holdingu. Jej przychody w ciągu 3 miesięcy osiągnęły poziom 1,252 mld euro – o 3,6 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Co prawda w I kwartale Canal+ zwiększył przychody na rynkach międzynarodowych o 3,9 proc. do kwoty 401 mln euro, jednak we Francji osiągnął wynik 761 mln euro, co oznacza spadek rok do roku o 5 proc.

Na koniec marca br. globalna liczba abonentów Canal+ wyniosła 15,746 mln – o 419 tys. więcej niż rok wcześniej. Na rynkach międzynarodowych nadawca miał 7,431 mln subskrybentów (więcej o 695 tys.), jednak we Francji liczba odbiorców Canal+ zmalała o 228 tys. osiągając poziom 4,645 mln.

W bieżącym raporcie całkowicie pominięto wyniki działającej w ramach Canal+ platformy nc+, która funkcjonuje na polskim rynku. Nie wiadomo zatem jak nc+ radziła sobie w ostatnich 3 miesiącach, na koniec 2018 r. platforma zanotowała 2,194 mln abonentów, co oznacza wzrost w skali roku o 23 tys. użytkowników.

Dołącz do dyskusji: Canal+ z niższymi przychodami i większą liczbą subskrybentów. Platforma nc+ pominięta w raporcie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michal
To co robi nc+, to jest nękanie, wypowiedziałem umowę i po kilka razy dziennie do mnie próbują dzwonić, nie pomagają prośby i to stanowcze o zaprzestanie. Nie winię operatorów, ale szefostwo, czy oni myślą, że jak będą ludzi nękać to ktoś z nimi zostanie, widać, że szefostwo nie polskie.
Prośba do TVN Uwaga, zajmijcie się tym jak traktowani są klienci przez nc+
0 0
odpowiedź
User
Zrobiony w kuku
Więc tak nowi mają lepiej np 4 podpisze umowę Nową a 6 rezygnuje bo ooo o starych stałych klientach się zapomina.
0 0
odpowiedź
User
Ol
Nie znam nikogo wśród znajomych kto chce przedłużyć abonament nc+. Wszyscy mają dość drogiej i słabej oferty a także beznadziejnej obsługi klienta, chyba najgorszej w Polsce. Czekam jeszcze 2 miesiące żeby nie płacić kary i pa pa
0 0
odpowiedź