FCB Warsaw z kolejnym Brązowym Lwem w Cannes Lions 2017 za „Smart Bell”
Agencja FCB Warsaw otrzymała na festiwalu Cannes Lions kolejną nagrodę za projekt „Smart Bell” dla AXA Polska. Odebrała statuetkę Brązowego Lwa w kategorii Radio.
Projekt „Smart Bell” agencji FCB Warsaw zrealizowany dla Axa Polska otrzymał dwie nominacje w kategorii Radio. Konkurował w podkategoriach: Use of Radio&Audio as a Medium oraz Use of Audio Technology. Statuetkę Brązowego Lwa przyznano agencji w tej ostatniej.
W kategorii Radio projekt zgłoszony przez FCB Warsaw konkurował z 175 innymi pracami z całego świata. Przyznano w niej łącznie 163 statuetki: 3 Grand Prix, 18 Złotych Lwów, 47 Srebrnych i 95 Brązowych.
To druga nagroda dla FCB Warsaw za „Smart Bell” na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Wcześniej agencja została nagrodzona Srebrnym Lwem w kategorii Lions Health - Health&Wellness.
Dołącz do dyskusji: FCB Warsaw z kolejnym Brązowym Lwem w Cannes Lions 2017 za „Smart Bell”