Cape Morris dla Tullamore D.E.W
Agencja Cape Morris wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną whiskey Tullamore D.E.W (dystrybuowana przez CEDC).
Współpraca rozpoczęła się w marcu br. Agencja przygotowała dla nowego klienta strategię komunikacji. Ponadto zajmie się obsługą mediów społecznościowych (Facebook) oraz wesprze markę w realizacji okolicznościowych aktywacji.
Decyzja o wyborze Cape Morris jako agencji marketingowej dla Tullamore D.E.W, zapadła po rozstrzygnięciu przetargu, w którym brało udział kilka agencji (nie zdradzono ich nazw).
- O wyborze Cape Morris w głównej mierze zdecydowało doskonałe zrozumienie briefu. Strategia komunikacji zaproponowana przez agencję jest odzwierciedleniem świata marki oraz bardzo dobrym przełożeniem globalnej komunikacji marki na rynek polski. Przedstawione rozwiązania pozwolą nie tylko podkreślić charakter marki, ale także wyróżnić się na tle konkurencji - komentuje Katarzyna Ożyńska, junior brand manager, grupa CEDC.
Poprzednio obsługą marki Tullamore D.E.W w mediach społecznościowych zajmowała się agencja Love to talk.
Dołącz do dyskusji: Cape Morris dla Tullamore D.E.W