Napój energetyczny Carabao wchodzi do sprzedaży w Polsce. „Get game ready!” w reklamach
Firma Procabo wprowadza do sprzedaży w Polsce napój energetyczny Carabao obecny w ponad 30 krajach na całym świecie. Napój będzie dostępny w trzech wersjach smakowych, obecnie trwa rozszerzanie jego dystrybucji.
Napój Carabao będzie dostępny w trzech wariantach smakowych: Original, Sugar Free i Green Apple - w puszkach o pojemności 330 ml.
Carabao jest obecny na rynku od 2002 roku, wywodzi się z Tajlandii. Napoje tej marki charakteryzują się dużą ilością kofeiny (32 mg / 100 ml), tauryny oraz witamin z grupy B. Są skierowane do osób aktywnych fizycznie, potrzebujących pobudzenia podczas realizacji codziennych wyzwań, bez zbędnych kalorii.
Za dystrybucję napojów Carabao w Polsce odpowiada firma Procabo. - Debiut Carabao w Polsce to odpowiedź na rosnące zainteresowanie konsumentów napojami energetycznymi o naturalnym smaku i ograniczonej zawartości cukru. Nasze produkty charakteryzują się najmniejszą ilością cukru i niższym stężeniem CO2 spośród wszystkich dostępnych na naszym rynku energetyków - mówi Mateusz Kacprzak, właściciel Procabo.
Obecnie firma prowadzi rozmowy dotyczące rozszerzenia dystrybucji Carabao w naszym kraju.
Komunikacja reklamowa marki jest oparta na haśle „Get game ready!” oraz związkach z piłką nożną. Carabao jest głównym sponsorem klubu Chelsea Londyn oraz sponsorem tytularnym Puchar Ligi Angielskiej EPL Cup.
- Tak, jak Polacy, Carabao jest fanem piłki nożnej, chce towarzyszyć zawodnikom i ich kibicom w osiąganiu małych i spektakularnych sukcesów. Na tych ostatnich - kibiców - w rozpoczynającym się właśnie piłkarskim sezonie, czekać będą atrakcyjne niespodzianki, w tym m.in. bilety VIP na mecze piłki nożnej rozgrywane nad Tamizą - zapowiada Mateusz Kacprzak.
Napoje Carabao dostępne są w ponad 30 krajach na całym świecie, a Carabao Group stale inwestuje w rozwój eksportu. W ub.r. sprzedano ponad 1,5 mld puszek Carabao.
Dołącz do dyskusji: Napój energetyczny Carabao wchodzi do sprzedaży w Polsce. „Get game ready!” w reklamach