Castrol sponsorem MŚ w piłce nożnej
Firma Castrol będzie jednym z głównych sponsorów Mistrzostw Świata w piłce nożnej, jakie zostaną rozegrane w 2010 i 2014 roku.
Producent smarów i olejów silnikowych debiutował jako sponsor piłkarskiej imprezy, obok takich marek jak Coca-Cola, McDonald's czy Adidas, w trakcie zakończonego w niedzielę turnieju Euro 2008 - informuje serwis Brand Republic.
Organizująca Mistrzostwa Świata w piłce nożnej FIFA ma obecnie sześciu globalnych partnerów oraz pięciu sponsorów wspomnianych rozgrywek (m.in. McDonald's, Budweiser i Continental). W 2010 roku odbędą się one w RPA, a cztery lata później w Brazylii.
W trakcie Euro 2008 Castrol zasłynął stroną internetową Castrol Performance Index, monitorującą zaangażowanie piłkarzy uczestniczących w turnieju. Witryna była promowana poprzez serię imprez PR, w których uczestniczyli ambasadorzy marki (m.in. Arsene Wenger- trener drużyny Arsenalu Londyn).
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Castrol sponsorem MŚ w piłce nożnej