Catherine Frymark globalną szefową komunikacji w Mattel
Catherine Frymark, dotychczas związana z Discovery została nową szefową ds. globalnej komunikacji w firmie Mattel, produkującej zabawki.
Frymark ma dołączyć do Mattel w przyszłym miesiącu. Będzie podlegać prezesowi i dyrektorowi generalnemu Ynon Kreiz. Będzie nadzorować zewnętrzną i wewnętrzną komunikację korporacyjną na całym świecie, a także działania filantropijne firmy, w tym Fundację Mattel Children's Foundation.
Dwa miesiące temu Dena Cook zrezygnowała ze stanowiska wiceprezesa firmy Mattel i szefowej globalnej komunikacji i PR, aby zostać partnerem i dyrektorem ds. komunikacji w Reinvent Capital.
Frymark przechodzi do Mattel z Discovery, gdzie pracowała przez 20 lat, ostatnio jako wiceprezes grupy ds. komunikacji. Pełniła również funkcje kierownicze w grupie marek lifestylowych Discovery.
Nadzorowała komunikację korporacyjną Discovery, formułując strategię biznesową firmy w kwestiach obejmujących fuzje, przejęcia i zbycia oraz komunikację finansową. Pełniła również funkcję rzecznika korporacyjnego.
Portfolio marki Discovery obejmuje Discovery Channel, HGTV, Food Network i Animal Planet, a także OWN: Oprah Winfrey Network w USA, Discovery Kids w Ameryce Łacińskiej i Eurosport. Marki platformy są dostępne w 220 krajach.
Mattel podał, że dochód netto za trzeci kwartał wyniósł 316 mln dolarów, w porównaniu z 70,6 mln dolarów rok wcześniej. Sprzedaż Barbie wzrosła o 28 proc. do ponad 532 milionów dolarów na całym świecie, podczas gdy sprzedaż Hot Wheels wzrosła w tym kwartale o 6,6 proc. do 312,8 miliona dolarów.
Dołącz do dyskusji: Catherine Frymark globalną szefową komunikacji w Mattel