CBOS z 4,3 mln zł wpływów statutowych i 2,4 mln zł ze sprzedaży. Strata zmalała do 42,5 tys. zł
W ub.r. Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej (CBOS) zanotowała 4,27 mln zł wpływów z działalności statutowej i 2,4 mln zł ze sprzedaży (wobec odpowiednio 4,19 i 1,81 mln zł rok wcześniej). Strata netto zmalała w skali roku ze 164,4 do 42,5 tys. zł.
Przychody CBOS-u z działalności statutowej zwiększyły się w skali roku z 4,19 do 4,27 mln zł, a jej koszty - z 1,78 do 2,01 mln zł.
95,6 proc. wpływów stanowiła dotacja budżetowa w wysokości 4,09 mln zł. W 2016 roku CBOS dostał z budżetu państwa 4,06 mln zł, a w latach 2013-2015 - po 3,2 mln zł).
Z kolei wpływy CBOS-u ze sprzedaży zwiększyły się z 1,81 mln zł w 2016 roku do 2,4 mln zł w ub.r., czyli o 32,4 proc. Jednocześnie koszty sprzedanych produktów i usług wzrosły z 1,52 do 1,82 mln zł
Z kolei koszty ogólno administracyjne zmalały minimalnie - z 2,88 do 2,87 mln zł. Zdecydowanie więcej CBOS wydaje na wynagrodzenia dla pracowników - te nakłady zmniejszyły się z 1,48 do 1,41 mln zł. W ub.r. w CBOS pracowało 36 osób, jedna więcej niż rok wcześniej. Natomiast koszty usług obcych spadły z 533,6 do 523,8 tys. zł.
CBOS z działalności statutowej i gospodarczej zanotował 41,4 tys. zł straty, wobec 176,1 tys. zł straty rok wcześniej. Natomiast strata netto zmalała ze 164,4 do 42,5 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: CBOS z 4,3 mln zł wpływów statutowych i 2,4 mln zł ze sprzedaży. Strata zmalała do 42,5 tys. zł