SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CBS wyprzedało 80 proc. zasobów reklamowych przy Super Bowl

Sieć CBS wyprzedała już prawie 80 proc. czasu reklamowego przy transmisji rozgrywek Super Bowl LV, która odbędzie się 7 lutego 2021 roku.

W tym tygodniu składy wielu drużyn amerykańskiej ligi NFL zostały ograniczone w związku z wzrostem liczby przypadków COVID, co spowodowało przełożenie nocnego meczu w dniu Święta Dziękczynienia między Baltimore a Pittsburgh.

Ponieważ NFL boryka się z tymi problemami, pojawiają się spekulacje, że istnieje plan awaryjny, aby w razie potrzeby rozegrać Super Bowl w lutym. Według wstępnych założeń finał Super Bowl LV ma się odbyć 7 lutego 2021 roku, ale jest coraz bardziej prawdopodobne, że może zostać przesunięty na 28 lutego.

AdAge zwraca uwagę, że potencjalna zmiana w czasie może utrudnić reklamodawcom Super Bowl planowanie kreacji, ale w większości nie zniechęca to marek do podejmowania zobowiązań.

Jak podaje różne źródła, udało się dotychczas wyprzedać ok. 80 proc. czasu reklamowego przy Super Bowl. Sprzedano m.in. wszystkie miejsca w I kwarcie, wszystkie pozycje A (pierwszy spot w przerwie reklamowej) i wszystkie pozycje Z (ostatnie miejsce w przerwie reklamowej) w pierwszej połowie gry.

Nieoficjalnie mówi się o tym, że obecnie w USA marki koncentrują się na tym, jaki ton powinny nadać reklamom emitowanym przy Super Bowl, niż na debatach, czy powinny w ogóle w tym paśmie kupować czas antenowy. Ale to może się zmienić, jeśli pandemia COVID przyspieszy i będzie mieć realny ekonomiczny wpływ na reklamodawców.

Hyundai, który reklamował się w grze przez ostatnie 13 lat, jeszcze nie dokonał zakupu czasu reklamowego przy nadchodzącym Super Bowl. - Wciąż czekamy na decyzję, jest to trochę zbyt niepewne - mówi Angela Zepeda, dyrektor ds. marketingu w Hyundai Motor America.

Jak dotąd swoją obecność przy transmisji potwierdziły takie firmy, jak WeatherTech, Mars Wrigley i Anheuser-Busch inBev .

Niektórzy zwykli reklamodawcy Super Bowl jeszcze się nie pokazali. Kia, która regularnie pojawia się przy Super Bowl , nadal publicznie nie złożyła deklaracji.

Według jednego z nabywców mediów kategoria samochodów, która generalnie jest dużym graczem w Super Bowl, będzie tym razem obecna przy rozgrywkach w mniejszym stopniu. Oczekuje się też , że inne mocno dotknięte pandemią kategorie, takie jak studia podróżnicze i filmowe, będą obecne w Super Bowl w mniejszym stopniu.

Dołącz do dyskusji: CBS wyprzedało 80 proc. zasobów reklamowych przy Super Bowl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl