Ceneo.pl reklamuje się z cadillaciem i klasztorem (wideo making of)
Jak przygotowana została prowadzona obecnie kampania reklamowa serwisu Ceneo.pl, przygotowana przez jego dział marketingu wspólnie z firmami Opcom, Better Film, Diamonds Factory i Starcom? Zapraszamy do obejrzenia materiału z planu reklam.
Bohaterami obecnej kampanii Ceneo.pl są różne osoby, które niezależnie od swoich codziennych nawyków zakupy w internecie zaczynają od tego serwisu. Reklamy pokazują m.in. policjanta i zakonnicę (obejrzyj je i przeczytaj więcej o tej akcji). W przedświątecznych reklamach pojawia się również Święty Mikołaj.
Na casting do kampanii zgłosiło się 250 aktorek i aktorów, a nad spotami przez dobę na planie filmowym pracowało 35 osób. Do realizacji reklam potrzebne były m.in. różowy cadillac, prawdziwy klasztor i kilka zakonnych habitów.
- Dla przykładu ponad 5 godzin prace trwały na moście Siekierkowskim w Warszawie, a na kilka kolejnych godzin zaburzyliśmy spokojne życie braci zakonnych - opisuje Agnieszka Pająk z Ceneo.pl.
Strategię i kreację kampanii dział marketingu Ceneo.pl przygotował wspólnie z agencją Opcom, realizacją reklam zajął się dom produkcyjny Better Film, a postprodukcja firma Diamonds Factory. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiadają dom mediowy Starcom oraz dział zakupu mediów Grupy Allegro.
Dołącz do dyskusji: Ceneo.pl reklamuje się z cadillaciem i klasztorem (wideo making of)