Centralny Port Komunikacyjny promuje się kampanią „CPK. Ruszaj z nami!"
Ruszyła kampania informacyjna Centralnego Portu Komunikacyjnego. Pod hasłem „CPK. Ruszaj z nami!" prowadzone są działania informujące o inwestycjach infrastrukturalnych towarzyszących lotnisku.
Centralny Port Komunikacyjny rusza z kampanią informacyjną, której głównym celem jest zbudowanie świadomości o znaczeniu CPK i korzyściach, jakie przyniesie Polakom - podano w materiałach prasowych.
CPK informuje o inwestycjach
W centrum kampanii znajdą się informacje o 2000 km nowoczesnych linii kolejowych i lotnisku, których budowa ma wystartować w tym roku. Część z tych inwestycji (np. Koleje Dużych Prędkości Warszawa-Łódź) dofinansowuje Unia Europejska.
– Główne hasło „CPK. Ruszaj z nami!” podkreśla, że nie stoimy w miejscu. Konsekwentnie rozwijamy projekt, a nasze działania nabierają coraz większego tempa – mówi Ewelina Sobczyk, dyrektor Biura Komunikacji i Marketingu. – W kampanii chcemy przedstawić realne korzyści, jakie budowa Centralnego Portu Komunikacyjnego przyniesie Polakom. Pokażemy też, że stoją za nim ludzie z pasją i ogromną wiedzą, eksperci w swoich dziedzinach, architekci i inżynierowie z doświadczeniem zdobytym w międzynarodowym środowisku – dodaje.
Podstawą kampanii są media szeroko zasięgowe - telewizja i radio, jako te, które mają największy wpływ na świadomość. Ideą CPK było stworzenie zintegrowanych działań 360 stopni, dlatego oprócz mediów tradycyjnych, CPK będzie obecne także na nośnikach OOH i w obszarze digital. Spoty będą wyświetlane w przestrzeni online i blokach reklamowych emitowanych przed seansami w kinach. W sierpniu w terminalu warszawskiego Lotniska Chopina stanęła makieta prezentująca koncepcję architektoniczną CPK, a przy wakacyjnych trasach szybkiego ruchu podróżni zobaczą specjalne billboardy. Informacje o inwestycjach kolejowych pojawią się na dworcach i w pociągach.
Koncept kreatywny, zakup mediów, produkcja spotów (w tym telewizyjnego) oraz media plan zrealizowane zostały w całości przez Biuro Komunikacji i Marketingu spółki CPK.
Dołącz do dyskusji: Centralny Port Komunikacyjny promuje się kampanią „CPK. Ruszaj z nami!"