Chomikuj.pl testuje z Audioteką nowy format reklamowy
Przy pobieraniu plików z Chomikuj.pl zaczęły się pojawiać reklamy audiobooków oferowanych przez serwis Audioteka.pl. To nowy format reklamowy, testowany obecnie przez Chomikuj.
Od piątku 29 listopada przy pobieraniu różnego rodzaju plików z serwisu Chomikuj.pl wyświetlane są reklamy audiobooków z oferty Audioteka.pl. Reklamy widzą zarówno internauci z wykupionym abonamentem na Chomikuj (którym nie są pokazywane reklamy display w serwisie), jak też niezarejestrowani użytkownicy. Prezentacji audiobooka i opcji jego zakupu (przekierowującej na Audioteka.pl) towarzyszy hasło: „Oficjalne materiały najwyższej jakości”.
- Wierzymy, że w serwisie Chomikuj.pl jest wielu użytkowników, którzy pobierają treści, gdyż nie mają wiedzy o nowych źródłach legalnego kontentu. Poprzez wyświetlanie reklam kontekstowych chcemy wskazać im Audiotekę jako legalne źródło interesujących ich audiobooków, które są do nabycia - mówi Wirtualnemedia.pl Łukasz Kosman, dyrektor zarządzający Audioteki.
Reklamy wyświetlane przy pobieraniu plików to nowy format na Chomikuj.pl, mający być uzupełnieniem i rozwinięciem działającej w serwisie platformy wydawców, w ramach której wydawcy mogą oferować użytkownikom e-booki i zgłaszać do zablokowania ich nielegalnie udostępniane kopie. - Z Audioteką przeprowadzamy pierwsze testy, wkrótce ten format reklamy kontekstowej będzie dostępny dla wszystkich chętnych wydawców - zapowiada w rozmowie z nami Piotr Hałasiewicz, rzecznik serwisu. - Nie jesteśmy związani z Audioteką umową terminową, jednak możliwości rozwijania współpracy są tak duże, że wierzymy, iż potrwa ona wiele lat - dodaje.
Chomikuj.pl to zdecydowanie najpopularniejszy w Polsce serwis służący do udostępniania plików. W sierpniu br. odwiedziło go 5,63 mln użytkowników, którzy wykonali 120,1 mln odsłon, a każdy spędził na stronie średnio 27:19 minuty (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Chomikuj.pl testuje z Audioteką nowy format reklamowy