Ciastka z wróżbami na rozmowie kwalifikacyjnej w reklamie PZU (wideo)
Rusza kolejna kampania reklamująca Grupę PZU jako atrakcyjnego pracodawcę. Akcję, opartą na spocie pokazującą nietypową rozmowę rekrutacyjną, przygotowały firmy marketingowe VML Poland i Starlink.
Reklama z kampanii pokazuje, jak mężczyzna starający się o pracę w PZU na koniec rozmowy kwalifikacyjnej częstuje pracowniczkę firmy ciasteczkami z wróżbami. Kolejne wróżby sugerują, że to właśnie on powinien zostać zatrudniony. Spot kończy się hasłem „Przyciągamy najlepszych” i zachętą do odwiedzania serwisu pzu.pl/kariera.
To kolejna kampania promująca wizerunek PZU jako pracodawcy. Poprzednie reklamy też pokazywały nietypowe rozmowy rekrutacyjne: z udziałem mitycznego boga Thora oraz kobiety starającej się odgadnąć myśli kury.
- Wcześniejsze odsłony kampanii pozwoliły nam skutecznie zaistnieć w świadomości Polaków jako atrakcyjny pracodawca, nie tylko wiodąca firma ubezpieczeniowa. Teraz idziemy o krok dalej i promujemy konkretny pakiet unikalnych korzyści, jakie daje praca w PZU: ciekawe projekty dużej skali, atrakcyjne wynagrodzenia i benefity oraz rozsądne godziny pracy. To właśnie ten zestaw sprawia, że zatrudniamy najlepszych specjalistów i ekspertów z różnych branż - opisuje Łukasz Trzeszczkowski, kierownik zespołu marki pracodawcy w PZU.
Akcja jest prowadzona w internecie, obejmuje m.in. aktywności w serwisie Pracuj.pl (w poniedziałek 17 października co godzinę, od 9:00 do 18:00, użytkownikom portalu wyświetli się komunikat nawiązujący do pory dnia i godziny, który w angażujący sposób zachęcać będzie do przeglądania bieżących ogłoszeń rekrutacyjnych PZU) oraz na portalach społecznościowych. Działania potrwają do końca listopada.
Kreacją kampanii zajęła się agencja VML Poland, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Ciastka z wróżbami na rozmowie kwalifikacyjnej w reklamie PZU (wideo)