SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ciszę nad rozlewiskiem” ogląda 3,6 mln widzów. TVP1 liderem rynku

Pierwsze trzy odcinki „Ciszy nad rozlewiskiem” obejrzało średnio 3,61 mln osób. W porównaniu do poprzedniej części sagi, emitowanej dwa lata temu, produkcja straciła widzów. Serial daje jednak TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego.

Produkcja nadawana jest od 7 grudnia 2014 roku w niedziele o godz. 20.25. Po trzech pierwszych odcinkach średnia oglądalność „Ciszy nad rozlewiskiem” wyniosła 3,61 mln widzów. Przełożyło się to na 20,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 12,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością do tej pory cieszył się trzeci odcinek opowieści. Przyciągnął on uwagę 3,68 mln osób.

Trzy topowe odcinki „Ciszy nad rozlewiskiem”

Data

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

07-12-2014

3 527 528

20,11%

12,89%

14-12-2014

3 635 414

21,28%

13,50%

21-12-2014

3 679 714

21,53%

12,22%

Średnio:

3 613 731

20,96%

12,87%


Dla porównania całą czwartą część sagi, zatytułowaną „Nad rozlewiskiem”, oglądało 4,08 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 24,33 proc. oraz 17,82 proc. udziałów. Emitowana była ona w analogicznym okresie dwa lata temu (więcej na ten temat).

Z kolei pokazywaną w tym paśmie w poprzednich tygodniach trzecią serię „Blondynki” oglądało średnio 3,15 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 18,33 proc. i 10,21 proc. (zobacz te dane).

TVP1 w paśmie emisji serialu z Joanną Brodzik jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN, która w tym czasie emituje filmy fabularne (raz pokazany został „MasterChef” oraz początek gali „Zwykły Bohater”), a jej udział kształtuje się na poziomie 13,12 proc. Dalej plasują się takie stacje, jak: Polsat („25-lecie Miss Polski” i serial „Bez litości” ; 11,94 proc.) i TVP2 (programy kabaretowe i powtórki serialu „O mnie się nie martw”; 6,69 proc).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1 - Cisza nad rozlewiskiem

3 613 731

20,96%

12,87%

TVN

2 261 695

13,12%

15,62%

Polsat

2 059 098

11,94%

11,55%

TVP2

1 153 711

6,69%

7,56%

Dołącz do dyskusji: „Ciszę nad rozlewiskiem” ogląda 3,6 mln widzów. TVP1 liderem rynku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikaela
Ciszę to się słucha a nie ogląda. :)
0 0
odpowiedź
User
Funia
A niesłyszący też? A ponadto już Skaldowie śpiewali, że "cisza krzyczy" :)
0 0
odpowiedź
User
Ziutek
Nie "Ciszę nad (tym knotem)", a reklamy Polsatu na wszystkich stacjach z udziałem głównej gwiazdy musi oglądać każdy widz.
0 0
odpowiedź