Citibank reklamuje konto oszczędnościowe
16 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa Citibanku Handlowego promująca nowe konto rozliczeniowe.
Najnowsza akcja promocyjna banku dotyczy rozszerzenia oferty o konto oszczędnościowe, którego oprocentowanie wynosi 4,5 proc. Kampania potrwa do 28 maja i obejmie telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, TVN Siedem, TVN 24, Polsat, TV 4, Discovery i kanały wchodzące w skład oferty domu sprzedaży At Media), prasę (tytuły ogólnopolskie i duże dzienniki regionalne) oraz outdoor (od 1 do 31 maja) – w Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu layouty reklamowe pojawią się na podświetlanych billboardach (6x3m) - podał Brief.
Kreacją zajęła się agencja reklamowa Wunderman.
Dołącz do dyskusji: Citibank reklamuje konto oszczędnościowe