Cityboard Media rusza z marką So!city. Produkty z odpadów poplakatowych
Na rynku pojawiła się nowa marka So!city, która tworzy ekologiczne produkty powstałe z plakatów billboardowych. Jej właściciele jest Cityboard Media.
So!city to marka, która szyje torby, plecaki, nerki, worki i inne produkty z ekoplakatu, czyli materiału używanego do produkcji plakatów billboardowych. Ekoplakat można poddać recyklingowi i przetworzyć go na nowy plakat lub inne produkty.
Drugie życie ekoplakatów
Twórcą pomysłu jest Cityboard Media. – Od zawsze przywiązywaliśmy wagę do ekologii, bo ona jest dla nas bardzo ważna. Ekoplakaty, energooszczędne lampy, fotowoltaika na nośnikach, wspieranie inicjatyw ekologicznych, a teraz sklep z produktami, które powstają z naszych ekoplakatów. Stwierdziliśmy, że będzie dobrym pomysłem dać ekoplakatom drugie życie. Tak zrodziła się idea, którą zmieniliśmy w markę, a następnie w e-sklep – mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.
Wszystkie produkty dostępne są w opcji mono, a 9 produktów ma swoje wersje kolorystyczne. W kolejnych miesiącach w sklepie będą się pojawiały nowe warianty i produkty.
Promocja marki obejmie działania w digitalu (kampanie banerowe i social media) i na nośnikach reklamy zewnętrznej Cityboard Media. Plakat reklamujący markę będzie we wrześniu eksponowany na największym wolnostojącym ekranie w Polsce, czyli na megacityboard w Warszawie. Planowana jest także kampania na nośnikach cityboard (6x3 m) i ekranach ecolight w stolicy.
To nie jedyna aktywność firmy w zakresie przetwarzania użytych do kampanii materiałów. Cityboard Media przygotowuje też podobne produkty dla swoich klientów.
Za przygotowanie e-sklepu odpowiedzialny jest Cityboard Digital.
Dołącz do dyskusji: Cityboard Media rusza z marką So!city. Produkty z odpadów poplakatowych
https://hostse-israil-girls.sa.com
https://bobca-israely-lover.sa.com
https://lover-israily-perswyc.sa.com
https://melanieinbkk.com/sitemap_categor.html