„Claudia” z kuponem rabatowym i kampanią
W czwartek 21 lutego br. w sprzedaży pojawiło się marcowe wydanie miesięcznika „Claudia” (G+J Polska). Do numeru dołączono kupon zniżkowy do sieci sklepów Top Secret, a wspiera go kampania reklamowa.
W numerze przedstawiona została wiosenna kolekcja ubrań „Claudia & Top Secret” - powstała we współpracy miesięcznika oraz marki Top Secret. Sesję uzupełnia kupon rabatowy uprawniający do 25-proc. zniżki na zakup ubrań z tej kolekcji.
Wydanie ukazało się w promocyjnej cenie 1,99 zł. Dodatkowo do części nakładu dołączono płytę DVD z filmem „Wilkołak”. Cena tej mutacji to 11,99 zł.
Magazyn wspiera kampania w telewizji (Polsat, Polsat Cafe, TVN Style, TVN24, Kuchnia+, Domo+, Comedy Central Family, VH1, TV.Disco, MTV Polska, TLC, kanały CBS), radiu (Radio Zet, Radio Plus, Radio Wawa), prasie („Gala”, „Glamour”, „Moje Gotowanie”) i w internecie (Wirtualna Polska, kobieta.pl, stylio.pl, gala.pl). Działania promocyjne obejmują także nośniki Platform Channel oraz kina sieci Helios. Za planowanie i realizację kampanii odpowiada dział marketingu wydawcy.
Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Claudii” w listopadzie ub.r. wyniosła 234 385 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Claudia” z kuponem rabatowym i kampanią