Clear Channel wprowadza narzędzie do planowania kampanii
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel wprowadza Radar - narzędzie usprawniające planowanie kampanii OOH. Dzięki niemu klient ma pewność dotarcia do grupy docelowej, poprzez dobór odpowiednich nośników.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/RADAR655.png)
Jak podaje Clear Channel, Radar jest łącznikiem między, cyfrowym światem danych, pozwalającym zrozumieć zachowania konsumentów, a zdolnością outdooru do budowania szerokiego zasięgu. Ma pomagać efektywnie zaplanować kampanie OOH.
Radar zapewnia dużą liczbę „insightów” o użytkownikach reklamy zewnętrznej, w tym, nie tylko dane demograficzne, dane o lokalizacji czy miejscach, które odwiedzili, ale również dane o aktywności online, podczas przeglądania Internetu w domu i poza nim.
Dzięki temu narzędzie to pozwala na zaplanowanie kampanii i wybór odpowiednich lokalizacji z bardzo dużą dokładnością.
Dołącz do dyskusji: Clear Channel wprowadza narzędzie do planowania kampanii
Tu nie ma żadnej pewności. Jest przypadek i wróżenie z fusow