ClickAd zajmie się kampanią Programu e-Cło
Agencja ClickAd wygrała przetarg Ministerstwa Finansów na przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu Program e-Cło. Pokonała w nim pięciu konkurentów.
Oprócz ClickAd o obsługę kampanii walczyły też Mediacap, Fabryka Komunikacji Społecznej, Pert Public Relations, Agencja Reklamowa Formind i spółka Jero.
Zaplanowana przez resort finansów kampania ma na celu zaprezentowanie społeczeństwu zmian zachodzących w Służbie Celnej, dzięki wprowadzeniu usług elektronicznych i rozwiązań Programu e-Cło (zamiast papierowego obiegu dokumentów zakładającego obieg w pełni elektroniczny).
Działania mają obejmować klip z dwoma ekspertami (3 minutowy i jego 30-sek. wersję), aplikację Celnicy, dodatkowe wideo pokazujące e-usługi Służby Celnej. ClickAd odpowiada za przygotowanie tych działań, a także prowadzenie profili Programu e-Cło w mediach społecznościowych.
Kampania będzie realizowana od momentu podpisania umowy z agencją do końca lipca br. Jej budżet nie został podany.
Dołącz do dyskusji: ClickAd zajmie się kampanią Programu e-Cło