Coca-Cola HBC Polska wchodzi w segment alkoholi mocnych
Coca-Cola HBC Polska uruchamia dystrybucję alkoholi marek Potocki, Nemiroff, a w końcu lutego produktów Grupy Campari.
Nowe produkty, których dystrybucją zajmie się Coca-Cola HBC, to wódka Potocki, wódki Nemiroff z wariantami DeLuxe i Original oraz produkty Grupy Campari: Cinzano, gin Bulldog i Bickens, tequila Espolon czy likiery Grand Manier oraz Frangelico.
Wszystkie produkty należą do segmentu premium.
- Poszerzenie oferty dystrybucyjnej o całkowicie nowy asortyment jest częścią konsekwentnie realizowanej strategii 24/7, zakładającej m.in. oferowanie konsumentom pełnej gamy produktów, na każdą okazję. Strategia 24/7 jest jedną z podstaw rozwoju zarówno Coca-Cola HBC Polska, jak i całej Grupy Coca-Cola HBC. Zgodnie z tą strategią, sukcesywnie poszerzana jest oferta handlowa firmy o całkowicie nowe kategorie produktów, nieobecne do tej pory w sprzedawanym asortymencie. Dzięki temu, Coca-Cola HBC znana dotychczas z produkcji i dystrybucji napojów bezalkoholowych, stać się ma uniwersalną firmą szeroko rozumianego sektora napojowego - powiedział Jaak Mikkel, prezes zarządu Coca-Cola HBC Polska.
Dystrybuowane przez Coca-Cola HBC Polaka produkty alkoholowe dostępne będą w sprzedaży w całej Polsce.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola HBC Polska wchodzi w segment alkoholi mocnych