SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola pokazuje swoją historię na muralach w całej Polsce

Coca-Cola ruszyła z nową odsłoną jubileuszowej kampanii przygotowanej z okazji 50-lecia istnienia marki. W jej ramach powstała seria murali pokazujących historię marki, które można zobaczyć w całej Polsce.

Obecnie mieszkańcy stolicy mogą oglądać dwa z trzech warszawskich murali Coca-Coli przy ulicach Żelaznej i Zamoyskiego. To kolejne punkty na mapie urodzinowych kreacji marki, która świętuje 50-lecie. W maju, obrazy na ścianach zdobiły budynki w Gdyni, Łodzi, Katowicach i Krakowie.

Projekt jednego z trzech warszawskich murali Coca-Cola prezentuje ikoniczną, konturową butelkę i jest nawiązaniem do historii marki w naszym kraju. Grafika wskazuje właśnie na Browary Warszawskie, gdzie rozpoczęła się produkcja kultowego napoju. Mural został namalowany na budynku przy ulicy Żelaznej 67.

Kolejna artystyczna kreacja Coca-Cola znajduje się przy ul. Zamoyskiego 37. Utrzymana jest w nowoczesnym stylu, przedstawia parę konturowych butelek i hasło aktualnej platformy komunikacyjnej – „Real Magic” („Magia chwil przeżytych razem”). Na muralu znajdziemy również logo Hug (przytulenie), inspirowane tym, jak znak towarowy Coca-Cola wygląda na butelkach i puszkach – graficzne zawinięcie logo sprawia wrażenie obejmowania, przytulenia. Zarówno jeden, jak i drugi mural po zmroku zdobi animowana iluminacja.

Trzeci mural pojawi się już w najbliższych dniach na bocznej ścianie parkingu przy ulicy Parkingowej 27. Mural będzie podkreślał „magię chwil przeżytych razem”, która jest ideą tegorocznych obchodów i wyrazem wartości, które towarzyszą Coca-Cola od samego początku jej obecności w Polsce. W związku z tym, że zostanie namalowany w dolnej części budynku, będzie stanowił doskonałe tło do wspólnych zdjęć z bliskimi.

Warszawskie murale są kontynuacją i podkreśleniem artystycznego wkładu marki w popkulturę w Polsce. W maju, stworzone z myślą o lokalnych społecznościach kreacje zdobiły ściany budynków w Gdyni, Łodzi, Krakowie i Katowicach. W swojej stylistyce nawiązywały do architektury i elementów charakterystycznych dla poszczególnych miast lub podkreślały historyczne nawiązanie do początków Coca-Cola w Polsce.

Za realizację murali odpowiedzialne jest Good Looking Studio.

Singiel Sary James na 50-lecie Coca-Coli

Murale są kolejnym elementem działań realizowanych w ramach jubileuszu. Z tej okazji, 19 maja swoją premierę miał singiel „Magia jest w nas” Sary James – utalentowanej piosenkarki młodego pokolenia. Ta nowa aranżacja legendarnego przeboju z lat 90-tych, wykonywanego m.in. przez Kasię Kowalską „Chcę zatrzymać ten czas” opowiada o byciu razem, radości, jaką daje dzielenie się codziennymi doświadczeniami z bliskimi, przyjaciółmi, rodziną.

 

 

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola pokazuje swoją historię na muralach w całej Polsce

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Historią to są te szklane butelki tak szeroko eksponowane w reklamach, a w sklepach stanowiące jakiś ułamek oferty i to jeszcze w kosmicznej cenie. A kiedyś były zwrotne flaszki o pojemności 1,5 l, 0,33 l, potem 0,2 l. I kola z nich smakowała jak kola, a nie jak napój kolopodobny o smaku rozpuszczalnika.
0 0
odpowiedź