Superbohaterowie Marvela na opakowaniach Coca-Coli
Coca-Cola kontynuuje współpracę z The Walt Disney Company wprowadzając limitowaną edycję produktów z podobiznami postaci ze świata Marvela. Tym razem na puszkach kultowego napoju znaleźli się Deadpool i Daredevil, a na opakowaniach wariantu bez cukru Czarna Wdowa i Kapitan Ameryka.
Coca-Cola i The Walt Disney Company współpracują już ponad 60 lat, a każda kolejna kooperacja pozwala na tworzenie nowych propozycji. Aktualna kampania wykorzystuje zarówno dziedzictwo obu marek, jak i nowoczesne technologie.
- Stworzyliśmy relację, która nas motywuje i pozwala nieustannie zdobywać kolejne szczyty kreatywności. Najnowsza współpraca umożliwia wykorzystanie naszego dorobku oraz sympatii tak, aby zapewnić konsumentom nowe, zaskakujące doświadczenia – mówi Islam ElDessouky, global head of creative strategy and content for Coca-Cola Trademark.
- Rezultatem jest wyjątkowa kampania, która wykorzystuje siłę Uniwersum Marvela – wkraczającego właśnie w swoje 85-lecie – dodaje Mindy Hamilton, senior vice president of global marketing partnerships w The Walt Disney Company.
Loteria i liczne atrakcje
Po zeskanowaniu kodu QR z opakowań limitowanej edycji, konsumenci którego zostaną przeniesieni do świata Marvela, a na terenie czterech miast w Polsce – Warszawy, Gdańska, Poznania i Łodzi – mogą spotkać swoich bohaterów na tajemniczych muralach. Dla fanów, którzy zrobią sobie z nimi zdjęcie odpowiadające na zadanie konkursowe – pokaż, jak zimna Coca‑Cola nakręca Cię do działania, inspirując się swoimi ulubionymi postaciami Marvela, niezależnie od tego czy imponujesz sprawnością fizyczną czy po prostu stawiasz czoła codzienności z uśmiechem – przewidziane są w aplikacji Coca-Cola nagrody (wycieczka Disney Cruise Line dla 4 osób oraz vouchery do sklepu EMP).
Dodatkowo, przygotowano również loterię, w której do wygrania są między innymi Marvel Unique Fan Experience w Disneyland Paris, wycieczka do Disneyland Paris, a także Smartwatche Garmin, vouchery do Pixel-Shop.pl oraz gadżety sygnowane współpracą. Aby wziąć udział, wystarczy kupić napój Coca‑Cola, zachować paragon, a następnie wymienić w aplikacji Coca-Cola kody spod nakrętek oraz zawleczek na tokeny i wybrać nagrodę, o którą chce się zagrać.
Kampania swoim zakresem obejmuje reklamę TV, nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, non-standardy oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication.
Dołącz do dyskusji: Superbohaterowie Marvela na opakowaniach Coca-Coli