SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola po rocznej przerwie wróci z reklamą na Super Bowl

Przed finałem Super Bowl w 2020 roku zostanie wyemitowany 60-sekundowy spot reklamowy Coca-Coli. Koncern w tym roku nie przygotował reklamy specjalnie na tę okazję.

Spot Coca-Coli na Super Bowl przygotuje tradycyjnie już Wieden & Kennedy. Nie wiadomo jeszcze, którą markę ze swojego portfolio będzie promował w przygotowywanej reklamie koncern.

Spekuluje się, że Coca-Cola postawi na promocję napoju energetycznego Coke Energy, który an rynku amerykańskim zadebiutuje w styczniu (finał Super Bowl odbywa się zaś zwykle na początku lutego). Mówi się również o marce wody gazowanej Aha, która ma dopiero wejść na rynek wczesną wiosną przyszłego roku.

W 2018 roku reklama Coca-Coli na Super Bowl zainaugurowała platformę komunikacyjną „Coke For Everyone”, mówiącą o różnorodności i tolerancji.

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola po rocznej przerwie wróci z reklamą na Super Bowl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl