Colgate inspiruje do czerpania przyjemności z uśmiechu
Colgate-Palmolive rusza z nową serią filmów przeznaczoną na rynek europejski, inspirującą dorosłych do czerpania przyjemności z uśmiechania się każdego dnia.
Film premierowy, zapowiadający serię Smile Master Class, pokazuje różne reakcje dzieci i dorosłych na tematy z życia codziennego, takie jak celebrowanie urodzin czy bycie złapanym przez deszcz. Film podkreśla zdolność dzieci do znajdowania radości i uśmiechu w zwykłych rzeczach oraz zaprasza dorosłych do udziału w Smile Master Class, które pomogą wnieść więcej radości w ich życie codzienne.
Siła uśmiechu w kampanii Colgate-Palmolive
- Nigdy wcześniej nie potrzebowaliśmy bardziej uśmiechu. Wielu z nas nie zdaje sobie nawet sprawy z korzyści, jakie się za nim kryją. Szereg badań sugeruje, że uśmiechanie się może redukować stres, poprawiać nastrój, a nawet wzmacniać układ odpornościowy. A kto lepiej przekaże to przesłanie niż największe, najbardziej zaraźliwe śmieszki, jakimi są dzieci - komentuje Laurent Cayet, director, integrated marketing communications, Europe w Colgate-Palmolive.
Za serię odpowiada reżyser i fotograf - Achim Lippoth. W momencie premiery, 4-częściowa seria dostępna jest w Wielkiej Brytanii za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej oraz na Instagramie, Facebooku i YouTube. W kolejnych tygodniach zostanie wprowadzona na rynki europejskie, takie jak Niemcy, Polska, Portugalia i Rumunia.
Kampania wspierana jest działaniami z zakresu PR i influencer marketingu. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemakera. Kreację przygotowała agencja VMLY&R France wraz z RedFuse, zespołem WPP obsługującym Colgate-Palmolive. Za polską część kampanii odpowiada VMLY&R Poland.
Dołącz do dyskusji: Colgate inspiruje do czerpania przyjemności z uśmiechu