SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coraz więcej widzów ogląda stacje grupy TVN

Ogólny udział w rynku wszystkich programów telewizyjnych grupy TVN wzrósł w lipcu do 20,4% z 18,4% rok wcześniej.

W prime time ogólny udział w rynku wszystkich programów telewizyjnych Grupy TVN wzrósł do 22,7% z 20,6% w analogicznym okresie ub.r., podała spółka w komunikacie w czwartek. Udział flagowej stacji, TVN wzrósł w tym okresie o 0,5 pkt do 14,2%.

"Ogólny udział stacji TVN w rynku w lipcu 2007 r. wyniósł 14,2% w porównaniu do 13,7% w analogicznym okresie 2006 r. W lipcu 2007 r. udział stacji TVN w grupie docelowej w prime time wyniósł 24,1% w porównaniu do 23,9% w analogicznym okresie 2006" - podano w komunikacie.

Najbardziej popularne programy TVN w lipcu to główny program informacyjny Fakty, program publicystyczny Uwaga!, magazyn kryminalny W11-Wydział Śledczy, serial komediowy Niania oraz serial sensacyjny Detektywi. Filmem, który zdobył największą oglądalność był "Dzień zagłady".

W lipcu 2007 r. kanał TVN 24 zwiększył swój całodobowy ogólny udział w rynku do 3,9% z 2,6% w lipcu 2006 r. W prime time ogólny udział w rynku kanału TVN 24 wzrósł do 2,8% w lipcu 2007 r. z 1,9% w tym samym okresie 2006 r. Całodobowy udział w rynku kanału TVN 24 w grupie docelowej (wiek 25+, przychody powyżej średniej, miasta 100.000+) wzrósł w lipcu 2007 r. do 7,7% z 5,4% w analogicznym okresie 2006 r.

Grupa TVN nadaje 11 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVN Gra, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia. Grupa jest także właścicielem wiodącego polskiego portalu internetowego, Onet.pl.

Dołącz do dyskusji: Coraz więcej widzów ogląda stacje grupy TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl