Polskie Radio znów uruchamia cyfrowe Radio Gwiazdka
W poniedziałek, 6 grudnia wystartowało cyfrowe Radio Gwiazdka, w którym non stop emitowane są świąteczne piosenki. Z kolei od południa w Wigilię przez cały okres świąteczno-noworoczny kanał Polskiego Radia przypomni polskie kolędy.
Jak co roku w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie Polskie Radio uruchamia specjalny kanał muzyczny z przebojami świątecznymi. W poniedziałek, 6 grudnia wystartowało cyfrowe Radio Gwiazdka, które dostępne jest w aplikacji mobilnej "Polskie Radio" oraz na stronie Moje.polskieradio.pl.
"U nas każdy znajdzie coś dla siebie - entuzjaści Gwiazdki, Kevina, Last Christmas i Mariah Carey, tradycjonaliści śpiewający kolędy w rodzinnym gronie, miłośnicy klasycznych świątecznych przebojów, a nawet Grinch" - informuje nadawca.
W playliście nowości i przeboje z lat 40.
W repertuarze muzycznym stacji mają się znaleźć świąteczne przeboje z różnych okresów. Te najstarsze pochodzą jeszcze z lat 40. XX wieku. "Najbardziej charakterystyczne interpretacje bożonarodzeniowych piosenek wyśpiewają nam Bing Crosby, Judy Garland, Nat King Cole, Brenda Lee, Frank Sinatra, Dean Martin, Elvis Presley, Ella Fitzgerald i dziesiątki innych wybitnych głosów" - zachęcają autorzy kanału.
Współczesne wersje gwiazdkowych evergreenów wyśpiewają m.in. Wham!, Mariah Carey, Michael Bublé, Jessie J, Kelly Clarkson, Diana Krall, John Legend czy Ariana Grande.
Z kolei na liście tegorocznych nowości znajdą się m.in. Steve Perry (były wokalista zespołu Journey), Norah Jones, Gary Barlow (wokalista zespołu Take That), Rob Thomas, Pentatonix, gwiazda Broadwayu Kristin Chenoweth i kilka młodych gwiazd muzyki country (np. zespół Pistol Annies i Brett Young z przyjaciółmi).
Niespodzianki z różnych stron świata
Nadawca zapowiada, że nie zabraknie polskich wykonawców i niespodzianek w różnych językach z najodleglejszych zakątków globu.
Kolędy w cyfrowym Radiu Gwiazdka pojawią się od południa w Wigilię i będą grane przez cały okres świąteczno-noworoczny.
W ub.r. Polskie Radio osiągnęło wzrost przychodów o 9,45 proc. do 346,99 mln zł. Wpływy marketingowe skurczyły się o 33 proc., za to środki z abonamentu RTV i rekompensaty wzrosły o 27 proc., stanowiąc już 80,5 proc. budżetu nadawcy. Natomiast koszty zwiększyły się o 0,4 proc. do 326,6 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio znów uruchamia cyfrowe Radio Gwiazdka