Cyfrowy budżet Fitness First dla AKQA
Agencja AKQA wygrała przetarg na obsługę globalnego cyfrowegobudżetu reklamowego Fitness First - operatora największej sieciklubów fitness na świecie.
Po trwającym trzy miesiące procesie przetargowym AKQA pokonała wfinałowej rozgrywce o budżet agencję RMG Connect.
Zadaniem zwycięskiej firmy będzie przygotowanie dla FitnessFirst globalnej strategii cyfrowej, uwzględniającej stronęinternetową, reklamę, komunikację z klientami oraz działania wprzestrzeni mobilnej na 18 rynkach.
Obecnie bliski rozstrzygnięcia jest również przetarg na budżetreklamowy sieci w mediach tradycyjnych.
Pierwszy klub Fitness First został otwarty w 1993 roku. W roku2005 sieć została za 835 milionów funtów przejęta przez brytyjskiprywatny fundusz inwestycyjny BC Partners.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Cyfrowy budżet Fitness First dla AKQA