Zmiany w serwisach Polska Press Grupy
Od 4 grudnia br. Polska Press Grupa rozpoczyna cyfrową transformację swoich serwisów. Na początku zmiany zostały wprowadzone na stronie głównej serwisu Dziennikzachodni.pl. Działania te prowadzone są pod hasłem „Tutaj wszystko”. Zmienił się wygląd oraz architektura strony. Zmiany będą wprowadzane sukcesywnie także w kolejnych serwisach regionalnych, tematycznych oraz serwisie Nasze Miasto.
- Polska Press Grupa skupiona jest przede wszystkim na działaniach w internecie i rozwoju cyfrowych kompetencji. Nie tylko poprawiamy jakość naszego portfolio online, ale także stawiamy na nowoczesny design i lepszą komunikację z internautami. Naszym celem jest dostarczanie treści w sposób dynamiczny i intuicyjny. A także jak najszersza ich dystrybucja w wielu kanałach. Wprowadzane zmiany w naszych serwisach to jednak nie tylko technologiczna optymalizacja, ale również krok w budowaniu nowoczesnego wizerunku naszej firmy i w dalszym wzmacnianiu jej pozycji na rynku – przekazał mediom Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy.
Nowa strona główna serwisu Dziennikzachodni.pl, w którym jako pierwszym zostały wprowadzone zmiany, proponuje internautom przebudowany układ. Dzięki zmianie w architekturze serwis działa szybciej, elementy nawigacyjne są przyjaźniejsze dla użytkowników, a strona zyskała przejrzystszy layout.
Zmiany w PPG
- Nowa strona główna serwisu Dziennikzachodni.pl to kierunek zmian dla wszystkich naszych produktów online. Technologiczne i dziennikarsko odpowiadamy na toczącą się właśnie rewolucje w mediach: jesteśmy wiarygodni, bliscy ludziom, nowocześni i estetyczni. Mamy własne zdanie i walczymy o nasze regiony i miasta – dodał Marek Twaróg, redaktor naczelny Polska Press Grupy.
Jak informuje spółka, pracę dziennikarzy wspiera nowoczesny system CMS 2.0, który usprawnia zarządzanie treściami oraz dystrybucję między nośnikami digital i offline. Ponadto zaktualizowane elementy key visual będą wykorzystywane w mediach społecznościowych, ramówkach wideo i komunikacji marketingowej. W serwisie wprowadzono tzw. narzędziownik do wygodnego przeglądania najważniejszych tematów regionalnych, które będą prezentowane w pełnoekranowym, dynamicznym formacie na urządzeniach mobilnych oraz tryb dark mode, chroniący oczy i oszczędzający energię. Za graficzne aspekty zmian odpowiadał Tomasz Bocheński – dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, a platforma powstała przy udziale zespołów UX, UI i Architektów platformy.
Czytaj także: Drożeją dzienniki Polska Press
Kluczowe działania skupiały się również na obszarach reklamy natywnej i display. - Naszym celem jest stworzenie przyjaznego środowiska dla użytkowników i reklamodawców, łącząc ekspozycję reklam z nową formułą zarządzania treściami, co zwiększa ich efektywność. Wprowadzamy większe, atrakcyjne formaty reklamowe, które przyciągają uwagę, tworząc spójny obraz produktu premium - przekazał mediom Paweł Kossek, dyrektor zarządzający Centralnego Biura Reklamy.
Zmiany w serwisie Dziennikzachodni.pl to początek przebudowy wszystkich produktów internetowych wydawcy. Pod hasłem "Tutaj wszystko" zostanie przeprowadzona kampania promocyjna tych zmian, do której wykorzystane zostaną głównie media należące do Polska Press Grupy.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w serwisach Polska Press Grupy