Cyfrowy product placement w AXN. Polskie marki będą lokowane w serialach zagranicznych
Kanał serialowy AXN wprowadza do oferty reklamowej digital product placement, czyli cyfrowe lokowanie produktu. Pozwala ono wprowadzać marki reklamodawcy do nakręconych już produkcji.
Dzięki nowemu rozwiązaniu produkt, który nie pojawił się wcześniej na planie zdjęciowym, i tak może zaistnieć w produkcji. Oferta daje szerokie możliwości integrowania marki z programem - od pokazania produktu (napój czy puszka kawy na stole w domu bohatera), przez spoty wideo (wyświetlane na telewizorze w tle scenki), po reklamy umieszczone np. na billboardzie, obok którego przechodzi bohater serialu lub na okładce czytanych przez aktorów gazet i magazynów. Reklamodawca może umieścić logotyp na kubkach, torbach, koszulkach bohaterów lub budynkach. W jego gestii pozostaje też dobór sceny (rodzinna, biznesowa, wakacyjna itp.), która będzie odpowiednio współgrać z komunikacją marki.
- Oferta cyfrowego lokowania AXN jest innowacją na polskim rynku reklamy. Marketerzy po raz pierwszy zyskują możliwość pokazania marek w gotowym zagranicznym programie - przekonuje Katarzyna Szeja, account manager w Atmediach, brokerze reklamowym kanału AXN. - Zainteresowanie niestandardowym wykorzystaniem anten kanałów tematycznych stale rośnie, a oferta AXN przełamuje ograniczenie związane z product placement, dotąd kojarzonym wyłącznie z lokalnymi produkcjami - dodaje.
Oferta cyfrowego lokowania produktu obejmuje produkcje własne AXN. W jesiennej ramówce kanału znajdzie się amerykański serial „Crossing Lines”.
Partnerem technologicznym AXN przy realizacji cyfrowego lokowania produktu jest brytyjska firma MirriAd. Promocją rozwiązania na rynku reklamowym zajmują się Atmedia.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział stacji AXN w rynku w lipcu br. wyniósł 0,88 proc.
Dołącz do dyskusji: Cyfrowy product placement w AXN. Polskie marki będą lokowane w serialach zagranicznych