Czas biegnący wstecz w reklamie Reeboka (wideo)
W nowym spocie reklamowym marka Reebok przekonuje, że przez całe życie powinniśmy dbać o nasze ciało i kondycję. Wykorzystuje przy tym ciekawy trik pokazujący życie biegaczki opowiedziane wstecz od wieku dojrzałego aż do lat dziecięcych.
W swoim spocie Reebok podaje, że przeciętna długość ludzkiego życia wynosi 25 915 dni. Warto więc jego część poświęcić na aktywność i sport.
Bohaterką przewrotnej reklamy znanej marki sportowej jest kobieta, której pasją jest bieganie. Widz spotu spotyka biegaczkę w momencie, gdy jako pani w średnim wieku bierze udział w jednym z najtrudniejszych wyzwań – organizowanym przez Reeboka Spartan Race.
Dalsze kadry filmiku cofają widza w czasie przedstawiając bohaterkę, która jest coraz młodsza, a jej zapał do biegania wciąż ten sam. Kobieta ćwiczy pchając przed sobą wózek z dzieckiem, a kilka lat wcześniej podczas joggingu w lesie napotyka niedźwiedzia. Czas cofa się dalej i w końcu biegaczka staje się małą dziewczynką, która najbardziej w życiu lubi... beigać.
- Idea opowiedzenia historii z perspektywy jednego człowieka jest bardzo kusząca - podkreśla w rozmowie z serwisem Adweek Yan Martin, wiceprezes ds. komunikacji w Reebok. - W naszych poprzednich reklamach często pokazywaliśmy bohaterów w jednym ważnym dla nich momencie, tutaj mamy do czynienia z całym życiem, którego sport jest nieodłączną częścią.
Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Venables Bell & Partners.
Dołącz do dyskusji: Czas biegnący wstecz w reklamie Reeboka (wideo)