Czas na walkę z rakiem
Agencje TBWA\PR i TBWA\TELESCOPE wygrały przetarg na obsługęmedialną ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej na rzecz popularyzacjiEuropejskiego Kodeksu Walki z Rakiem, realizowanej dla CentrumOnkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie.
Umowa została podpisana na pięć miesięcy z możliwościąkontynuacji na kolejne lata.
Pod hasłem "Pokaż komuś, że go kochasz" w sierpniu 2007 ruszakampania edukacyjna upowszechniająca Europejski Kodeks Walki zRakiem. Celem działań jest propagowanie zdrowego stylu życia,wzbudzenie zainteresowania Kodeksem wśród lekarzy, a także edukacjadziennikarzy na temat profilaktyki pierwotnej.
W ramach projektu Agencja TBWA\PR odpowiedzialna będzie zaprzeprowadzenie i organizację kompleksowych działań medialnych.Agencja min. poprowadzi cykl konferencji prasowych w całym kraju zudziałem regionalnych Centrów Onkologii, ekspertów i ambasadorówkampanii, zajmie się oprawą medialną licznych wydarzeń specjalnychprzewidzianych podczas kampanii, a także odpowie za realizacjękomunikacji z lekarzami.
TBWA\TELESCOPE opracuje i zrealizuje film animowany oraz komiksna potrzeby akcji, który zostanie wyemitowany w kinach a także wkanałach telewizji publicznej i prywatnej.
Dołącz do dyskusji: Czas na walkę z rakiem