Cztery agencje walczą o globalny budżet Bacardi
Bacardi wybrała cztery agencje, które powalczą o warty 100 milionówfuntów globalny budżet reklamowy firmy.
Na liście znalazła się obecnie zajmująca się budżetem Bacardiagencja Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R, jej poprzedniczkaMcCann Erickson, a także Saatchi & Saatchi oraz Leo Burnett -informuje serwis Brand Republic.
RKCR/Y&R zdobyła globalny budżet reklamowy producentaalkoholi w grudniu 2005 roku, zostawiając wówczas po wielumiesiącach rywalizacji w pokonanym polu Wieden & Kennedy,Fallon, David and Goliath oraz McCann Erickson.
Obecny przetarg prawdopodobnie będzie obejmował również innemarki Bacardi, takie jak Grey Goose, 42 Below, Bombay Sapphire orazMartini.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Cztery agencje walczą o globalny budżet Bacardi