„Cztery Kąty” ze zmienionym układem i szatą graficzną. „Dorosło nowe pokolenie czytelników”
W czwartek 29 marca w sprzedaży ukaże się odświeżone wydanie miesięcznika „Cztery Kąty” (Agora). Zmienia się logo i szata graficzna pisma oraz układ treści, dochodzą też nowe rubryki. Pojawi się więcej materiałów pokazujących wnętrza zaaranżowane z myślą o młodych czytelnikach.
W miesięczniku pojawią się nowe rubryki, jak np. „Nowy trend” - rubryka prezentująca najnowsze kierunki w urządzaniu wnętrz, „Polska marka” z informacjami na temat produktów dobrych polskich marek, czy „Z Instagrama” - ta rubryka będzie prezentowała najpiękniejsze zdjęcia z tego medium społecznościowego
Magazyn zyskuje też nową szatę graficzną. Zmiana zaczynać się będzie już od okładki. Zamieszczone na niej zdjęcie będzie bardziej czytelne i eleganckie. Oprócz głównej fotografii znajdą się na okładce także dodatkowe grafiki, obrazujące tematy z numeru. Nowością jest także odświeżone logo, złożone nowocześniejszą czcionką.
- Zmieniamy się przede wszystkim dlatego, że dorosło nam nowe pokolenie czytelników: młodych ludzi, którzy kupują i urządzają pierwsze w swoim życiu mieszkanie lub też muszą je przearanżować dla powiększającej się rodziny. W odświeżonych „Czterech Kątach” znajdą wszystko, czego potrzebują. Będziemy dla nich wsparciem i inspiracją – zapowiada Ilona Szajkowska, redaktor naczelna miesięcznika.
Nowa nawigacja ma ułatwić czytelnikom poruszanie się zarówno po całym numerze, jak i po poszczególnych tematach. Każde wydanie będzie podzielone według poszczególnych pomieszczeń: salonu, kuchni i łazienki, a w dziale „Magazyn” będą pojawiać się rotacyjnie inne ważne miejsca w domu. Z myślą o tych, którzy urządzają swoje pierwsze mieszkanie, w dziale „Tak mieszkamy” redakcja będzie prezentować więcej wnętrz zaaranżowanych na potrzeby młodych ludzi wchodzących w dorosłość lub tych, którzy zmieniają wystrój swojego lokum na potrzeby powiększającej się rodziny.
Kwietniowe wydanie „Czterech Kątów” kosztować będzie 6,99 zł. W prezencie dla czytelników do całego nakładu zostanie dodany egzemplarz dodatku „Niezbędnik ogrodnika”.
Sprzedaż odnowionego pisma wesprze promocja w radiach Agory, w prasie (czasopisma Agory, „Co Jest Grane 24”, „Mój Piękny Ogród”), w internecie (serwisy Gazeta.pl, media społecznościowe), w telewizji (Domo+, Romance TV, TVN i stacje tematyczne), w kinach sieci Helios oraz na nośnikach reklamy wewnętrznej CityInfoTV. Kreację kampanii przygotował Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.
Z danych ZKDP wynika, że w październiku 2017 roku sprzedaż „Czterech Kątów” wyniosła 36 305 egz.
Dołącz do dyskusji: „Cztery Kąty” ze zmienionym układem i szatą graficzną. „Dorosło nowe pokolenie czytelników”
Mozesz to sprawdzic tutaj ... >>>>>>>> www.Jobnet70.com
polaczony tutaj ... >>>>>>>> www.Jobnet70.com