„Czysta radość oszczędzania” we wspólnej promocji Bosch i Finnish (wideo)
Startuje wspólna promocja zmywarek Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) i środków czyszczących Finish (Reckitt - Benckiser). Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy A1 i ZenithOptimedia Group.
W ramach promocji „Czysta radość oszczędzania” każdy właściciel nowej zmywarki marki Bosch w klasie energetycznej A+++ i A++ otrzyma zwrot 150 zł, jeżeli tylko wypełni kupon promocyjny i przesłać go wraz z kopiami dowodu zakupu oraz wypełnionej karty gwarancyjnej. Do każdej takiej zmywarki (łącznie do prawie 40 modeli) dołączony jest środków czyszczących starter-pakiet Finish. Akcja potrwa do końca października.
Promocji towarzyszą działania reklamowe w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVN, AXN, czy Canal+) oraz internet (portal pewneoszczednosci.pl wspierany reklamami w serwisach WP.pl, Interia.pl, Onet.pl, Ceneo.pl, Cokupic.pl, Allegro.pl, Facebook, NKpl, Google). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa A1, która obsługuje też samą promocję, natomiast za zakup mediów odpowida dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: „Czysta radość oszczędzania” we wspólnej promocji Bosch i Finnish (wideo)