„Daj się porwać” w kampanii nowej Škody Yeti (wideo)
Z początkiem lutego ruszyła kampania reklamowa nowej wersji samochodu Škoda Yeti. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Opcom, Kalicińscy.com i MediaCom Warszawa.
Kampania nowej Škody Yeti pokazuje, jak samochód tej marki porywa swoich pasażerów na pełną przygód weekendową wyprawę.
Ma to z jednej strony żartobliwie nawiązywać do znaczenia nazwy Yeti, a z drugiej podkreślać, że reklamowane auto nadaje się nie tylko do jazdy po mieście, lecz także dłuższych wyjazdów w różne tereny.
Akcja reklamowa od początku lutego jest prowadzona w telewizji (spot w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TVN Turbo i kanałach tematycznych TVP; sponsoring i product placement w programach przygodowych w Discovery Channel), kinach, radiu, prasie (m.in. magazyny hobbystyczne, sportowe i podróżnicze), internecie oraz na outdoorze.
Adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Opcom, za działania w social media odpowiada agencja Kalicińscy.com, natomiast za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Daj się porwać” w kampanii nowej Škody Yeti (wideo)