Škoda wdraża nową identyfikację wizualną w salonach dealerskich
Marka samochodowa Škoda rozpoczęła globalne wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej (CI) w swojej rozległej, liczącej ponad 4000 punktów, sieci salonów dealerskich. Pierwsze odświeżone lokale znajdują się w Wietnamie oraz w Estonii, a w Belgradzie otwarto pierwszy Škoda City Store zaprojektowany w całości zgodnie z nowym CI.
Odświeżone CI marki Škoda łączy jej bogatą tradycję z przyszłościowymi rozwiązaniami. Dwuwymiarowe logo odzwierciedla zwrot w kierunku bardziej zdigitalizowanej komunikacji, podczas gdy użycie kolorów Emerald Green i Electric Green symbolizuje zaangażowanie w ekologię i zrównoważony rozwój. Aspekty te są również widoczne w projekcie każdego salonu marki. Nowe znaki zostały zaprojektowane tak, aby były kompatybilne z istniejącymi, dzięki czemu wdrożenie odświeżonego CI jest zarówno prostsze, jak i bardziej zrównoważone.
– Nowa identyfikacja odzwierciedla nasze nastawienie na rozwój w kierunku przyszłości mobilności i cyfryzacji. Jesteśmy w trakcie wprowadzania najważniejszej aktualizacji CI od 30 lat, zaczynając od materiałów informacyjnych i komunikacyjnych, a teraz rozszerzając ją na nasze salony na całym świecie. Są one kluczowe w budowaniu relacji między marką a klientami, umożliwiając bezpośrednie doświadczenie tego, co reprezentuje Škoda – mówi Martin Jahn, członek zarządu Škoda Auto ds. sprzedaży i marketingu.
Pierwszy odświeżony salon w Wietnamie
Jako pierwsi nowy design korporacyjny Škody w salonie mogli zobaczyć klienci w Wietnamie. Wraz z wejściem marki na rynek, 23 września oficjalnie otwarto punkty w Hanoi, Vinh, Buôn Ma Thuột i Ho Chi Minh City. We współpracy z lokalnym partnerem, TC Group, Škoda zamierza rozszerzyć swoją sieć dealerską do 20 salonów do 2025 roku oraz do 30 punktów do 2028 roku.
Producent samochodów przyspiesza również wdrażanie nowego CI w europejskich salonach. Pierwszym, który przyjął nowy wygląd, jest lokal Rohe Auto w Tallinie w Estonii. Następnie punkty pojawią się w Gosselies (gmina Charleroi w Belgii), w Hamar w Norwegii, w Pradze oraz w Polsce we Wrocławiu.
W ślad za salonami dealerskimi, pierwszy City Store marki zaprojektowany w nowej identyfikacji wizualnej otwarto w październiku w centrum handlowym Galerija Beograd w stolicy Serbii. Oprócz prezentacji modeli, Škoda City Store zaprasza klientów do korzystania z przestrzeni coworkingowej, wypicia kawy lub przeglądania towarów producenta - w tym odzieży i prezentów. Sklepy Škoda City Store można znaleźć również w Sofii (Bułgaria), Brukseli (Belgia), Walencji (Hiszpania) i Katanii (Włochy). W nadchodzących latach planowane są otwarcia kolejnych lokali.
Po wprowadzeniu nowego designu do materiałów informacyjnych i komunikacyjnych, Škoda konsekwentnie wdraża aktualizację w całej gamie swoich produktów. Pierwszym modelem, w którym pojawiły się elementy zgodne z nową identyfikacją, była Škoda Enyaq L&K. Następnie zmienione zostały modele Scala i Kamiq, najnowszej generacji Škoda Kodiaq oraz Škoda Superb.
Dołącz do dyskusji: Škoda wdraża nową identyfikację wizualną w salonach dealerskich