„Daj się poznać” - pary z emotikonami w reklamach Sympatia.pl (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa serwisu randkowego Sympatia.pl. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Daj się poznać”, we własnym zakresie przygotowała Grupa Onet-RAS Polska.
W ramach kampanii emitowane są cztery spoty pokazujące, jak pary reagują w trakcie poznawania się. - Nie chcieliśmy, żeby nasze filmy były przegadane. Zamiast mówić o emocjach, postanowiliśmy je zilustrować. Dlatego między spotykającymi się na ekranie parami pojawiają się wyrażające ich nastrój emotikonki. Jak w życiu, tak i w naszych reklamach, nie wszyscy bohaterowie do siebie pasują, ale zadbaliśmy o happy end - opisuje Maciek Zamorski, copywriter w dziale artystycznym Onet-RAS Polska, autor scenariuszy spotów.
- Kampania „Daj się poznać” ma pokazać polskim singlom, że Sympatia jest miejscem, w którym mogą spotkać mnóstwo ciekawych ludzi o różnych pasjach i osobowościach. Aby zacząć przygodę w Sympatii, wystarczy - zupełnie za darmo - stworzyć swój profil, dodać swoje profiLOVE zdjęcie i dać się poznać innym użytkownikom portalu - komentuje Agnieszka Cukierska, dyrektor Sympatia.pl.
Akcja jest prowadzona od 19 grudnia, obejmuje telewizję (Polsat, TV Puls, Eska TV, 8 TV, 4fun TV), radio (Radio Zet, Eska, Vox FM, Antyradio, Radio Złote Przeboje, Rock Radio), internet (m.in. Onet.pl, Newsweek.pl, Autoswiat.pl, Przegladsportowy.pl, Fakt24.pl, portale społecznościowe), kina Multikino oraz dworce PKP (ekrany LCD). Potrwa do końca grudnia br.
Według badania Gemius/PBI w listopadzie br. serwisy randkowe Grupy Onet-RASP zanotowały prawie 2 mln realnych użytkowników i 158 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: „Daj się poznać” - pary z emotikonami w reklamach Sympatia.pl (wideo)