VoD.pl z nowym logo oraz produkcjami z MTV i Comedy Central
Serwis VoD.pl (Grupa Onet-RAS Polska) zyskał nową identyfikację wizualną opartą na logotypie. W ramach umowy z Viacom International Media Networks w witrynie pojawiły się wybrane seriale i produkcje ze stacji MTV i Comedy Central.
Nowa identyfikacja vod.pl powstała dzięki współpracy Bartłomieja Kozłowskiego, dyrektora artystycznego Grupy Onet-RAS Polska, z zespołem Olle Studio pod nadzorem Piotra Płocha.
- Nowa identyfikacja jest odpowiedzią na potrzebę odświeżenia wizerunku marki. Postawiliśmy na intensywne kolory, zmieniając cały język wizualny, którym posługiwał się vod.pl. Wszystkie patterny są skrupulatnie dopasowane i modulują w zależności od potrzeb, tak aby użytkownik nie nudził się i mógł zawiesić oko na konkretnym produkcie oferowanym przez vod.pl - opisuje Bartłomiej Kozłowski.
Stopniowo w serwisie mają być wprowadzane kolejne zmiany.
Ponadto Grupa Onet-RAS Polska zaczęła współpracę z Viacom International Media Networks, w ramach której na VoD.pl pojawiło się ponad 300 odcinków produkcji z MTV i Comedy Central, m.in. seriali „Inna”, „Broad City” i „Scrubbing in” oraz programów „Ekipa z Newcastle”, „Catfish”, „Niemożliwe”, „Nastoletnie matki”, „Kodeks dziewczyny”; programy komediowe Comedy Central: „Adam's Devine House Party”, „Drunk History” czy „Half Hour”.
- Nowa współpraca z Viacom to kolejny ważny krok w realizacji naszej wizji – stworzenia serwisu VOD, który zapewni szeroki, legalny dostęp do polskich i zagranicznych produkcji w jednym miejscu. Jednocześnie nowa identyfikacja wizualna ma za zadanie odzwierciedlić atrakcyjność, różnorodność oraz aktualność oferty, jaką posiada serwis VoD.pl - komentuje Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający witryny.
Jesienią ub.r. na VoD.pl pojawiły się produkcje Telewizji Polsat i Grupy TVN, poprzednio dostępne tylko na platformach tych nadawców: Ipli i Playerze.
Według badania Gemius/PBI w maju br. VoD.pl zanotował 3,74 mln realnych użytkowników, 16,75 mln odsłon oraz 36 minut i 16 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.
Dołącz do dyskusji: VoD.pl z nowym logo oraz produkcjami z MTV i Comedy Central
Taki szwarc, mydło i powidło. Wszystko i nic.
Zamiast skupić się na tym, żeby nadać mu jakiś charakter, jak choćby Showmax z Vega i Uchem Prezesa, czy cokolwiek innego, maluje się trawę na zielono i jako najważniejsza osoba w całej informacji wymienia się jakiegoś gościa od grafiki, który mówi, ze dodał kolorki i dodał .pl do loga. To tak, jakby duza sieć handlowa (jakiś carefour czy inna żabka) chwaliła się wszem i wobec, ze oto teraz ich parkingi są pomalowane na pastelowe kolory i generalnie zapraszają bo będzie super, a głównym bohaterem takiej informacji był pan który malował linie na betonie.
Gratuluje.