Daria Ładocha w nowej reklamie Herbapolu reklamuje musy owocowe
Wystartowała nowa kampania „Muśnij sobie!”, w której Herbapol-Lublin promuje swoje musy owocowe. W przygotowanych spotach, ekspertka kulinarna Daria Ładocha, pokazuje jak wiele możliwości kulinarnych dają te produkty i jak łatwe jest ich użycie.
Musy owocowe to produkty dżemowe w innowacyjnej formie i opakowaniu, które Herbapol stworzył w oparciu o potrzeby współczesnych konsumentów oraz nowe trendy żywieniowe.
Promuje je nowa kampania pod hasłem „Muśnij sobie!”, w której udział bierze Daria Ładocha.
– W przygotowanych spotach pokazujemy, jak przydatnymi i prostymi w użyciu produktami są musy owocowe Herbapol – mówi Magdalena Mikołajczyk, brand managerka w firmie Herbapol-Lublin. – Ułatwiają szybkie przygotowanie wielu smacznych i efektownych potraw. Wystarczy odkręcić mus, przechylić, wycisnąć – i zajadać. W naszej kampanii podsuwamy pomysły na zastosowanie musów, w postaci oryginalnych przepisów stworzonych przez Darię, ale też chcemy zachęcić konsumentów do kreatywnego gotowania i dobrej zabawy w kuchni.
Spoty powstałe na potrzeby kampanii będą szeroko emitowane w internecie – na YouTube, kanałach VOD, a także Facebook oraz Instagram.
Dołącz do dyskusji: Daria Ładocha w nowej reklamie Herbapolu reklamuje musy owocowe