Dariusz Szpakowski komentuje start PGE na Twitterze
Grupa PGE rozpoczęła oficjalnie komunikację na Twitterze. Z tej okazji powstał spot reklamowy z udziałem znanego komentatora sportowego, Dariusza Szpakowskiego.
Akcja spotu odbywa się na stadionie PGE Narodowym, miejscu, z którym PGE Polska Grupa Energetyczna związana jest umową sponsorską od 2015 r. Nagranie zostało zrealizowane m.in. w szatni, w której do walki zagrzewają się piłkarze polskiej reprezentacji.
Dariusz Szpakowski w reklamie PGE
„Cudowny tweet, pięknie podkręcony" - komentuje w reklamie Dariusz Szpakowski. Obok znanego komentatora, w spocie wystąpili sportowcy wspierani przez PGE (pływaczka Alicja Tchórz, siatkarz Kacper Piechocki, Daniel Czykier – płotkarz oraz Wiktor Lampart, żużlowiec), a także Małgorzata Rzymczyk, kierownik biura obsługi klienta PGE w Kielcach.
To nie kominy, to dwie chłodnie kominowe! Dariusz #Szpakowski był przy zakładaniu naszego konta. Zobaczcie sami, bo było co komentować.
— PGE Polska Grupa Energetyczna (@Grupa_PGE) August 20, 2019
Oficjalne konto #PGE właśnie wystartowało! pic.twitter.com/0rzfCyrHid
- Naszą obecność na Twitterze traktujemy jako naturalny kanał komunikacji, za pomocą którego na bieżąco będziemy informować o działaniach w Grupie PGE oraz komunikować się z naszymi klientami, liderami opinii publicznej oraz wszystkimi zainteresowanymi polską energetyką. Zachęcamy do śledzenia naszego konta, na którym będą pojawiać się atrakcyjne materiały przygotowywane specjalnie na ten kanał - komentuje Henryk Baranowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Obsługą reklamową Grupy PGE zajmują się Havas Warsaw, K2 oraz The Digitals.
Dołącz do dyskusji: Dariusz Szpakowski komentuje start PGE na Twitterze