SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dariusz Szpakowski komentuje start PGE na Twitterze

Grupa PGE rozpoczęła oficjalnie komunikację na Twitterze. Z tej okazji powstał spot reklamowy z udziałem znanego komentatora sportowego, Dariusza Szpakowskiego.

Akcja spotu odbywa się na stadionie PGE Narodowym, miejscu, z którym PGE Polska Grupa Energetyczna związana jest umową sponsorską od 2015 r. Nagranie zostało zrealizowane m.in. w szatni, w której do walki zagrzewają się piłkarze polskiej reprezentacji.

Dariusz Szpakowski w reklamie PGE

„Cudowny tweet, pięknie podkręcony" - komentuje w reklamie Dariusz Szpakowski. Obok znanego komentatora, w spocie wystąpili sportowcy wspierani przez PGE (pływaczka Alicja Tchórz, siatkarz Kacper Piechocki, Daniel Czykier – płotkarz oraz Wiktor Lampart, żużlowiec), a także Małgorzata Rzymczyk, kierownik biura obsługi klienta PGE w Kielcach.

- Naszą obecność na Twitterze traktujemy jako naturalny kanał komunikacji, za pomocą którego na bieżąco będziemy informować o działaniach w Grupie PGE oraz komunikować się z naszymi klientami, liderami opinii publicznej oraz wszystkimi zainteresowanymi polską energetyką. Zachęcamy do śledzenia naszego konta, na którym będą pojawiać się atrakcyjne materiały przygotowywane specjalnie na ten kanał - komentuje Henryk Baranowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Obsługą reklamową Grupy PGE zajmują się Havas Warsaw, K2 oraz The Digitals.

Dołącz do dyskusji: Dariusz Szpakowski komentuje start PGE na Twitterze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl